2015. augusztus 18., kedd

Fejléc

Sziasztok!
Csináltam fejlécet az oldalra. XD Előre szólok, nem értek hozzá, és ez életem első ilyen munkája. :) Remélem nem nagyon gáz. :D Mellesleg, aki érez magában elég kitartást vagy tehetséget és meglepne egy fejléccel, azt szívesen venném. ;) Persze nem kötelező, csak annak írom, akinek nagyon szúrja a szemét a béna szerkesztésem. ;)
Folytatás, elméletben vasárnap. :) Addig is olvassatok, és komizzatok, ha szeretnétek. :)

Puszi nektek,
Evangeline

U.I.: Azóta új került ki hála egy nagyon kedves lánynak, aki segített nekem. Persze, aki szeretne küldhet nekem, max. időnként lecserélem. ;)

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Igen, megint én..a fejléccel kapcsolatban szeretnék írni.
    Szerintem egyátalán nem gáz a munkád. :) Viszont azt írtad, szívesen fogadnál fejléceket. Nos, én készítettem egyet, azt elküldeném - szóval ha szeretnéd, akkor kaphatnék egy elérhetőséget?
    Köszönöm szépen, és további jó blogolást! :)
    A.xx

    VálaszTörlés
  2. Köszi a dicséretet. :)
    Szerintem fb-on a legkönnyebb. :) https://www.facebook.com/korosi.anett
    Hálásan köszönöm. ;)
    Puszillak,
    Evangeline

    VálaszTörlés