2015. július 27., hétfő

4.rész

Haza érve gyorsan levetkőztem. Bebújtam az ágyamba, és tele sírtam a kis párnámat. A folyamatosan zakatoló agyam miatt nehezen jött álom a szememre, és elmúlt hajnali négy is, mire végre sikerült elaludnom.

Reggel vastag réteg alapozóval tüntettem el a kisírt szemeimet. A nagy meleg miatt lenge kis ruhába és szandálba bújtam. Felvettem a minden rendben arcomat és lesiettem a konyhába valamit bekapni.
- Jól vagy drágám? – mért végig a mindig pedáns anyám. Tökéletes háziasszony és feleség egyben. A vörös haja idegesítően egyenes, a bőrét nem sűrűn érte a nap, a sminkje tökéletes és számára a nem passzol az öltözékem az alkalomhoz ismeretlen fogalom. A Main streeten cukrászdát üzemeltett hatalmas sikerrel és saját receptekkel. Soha nem értettem mit evett apán, hiszen szöges ellentétei egymásnak. Anno a gimiben jöttek össze, és anya pár hónappal később már Lucast hordta a szíve alatt, majd annak rendje-módja szerint összeházasodtak a nagyszüleim kertjében alig pár centire a rózsa lugastól. – Olyan nyúzottnak tűnsz, ugye nincs baj? – a kötényébe törölte a kezét. A változatosság kedvéért megint valami újdonságot tesztelt, amit az üzletbe szeretne kitenni.
- Nincs – a hűtőből kivettem a tejet, majd összekevertem a müzlivel és a lila tálkámba döntöttem.
- Nekem elmondhatod drágám – felvette a leszarom a világot a boltomon kívül ábrázatát, amit utálok.
- Minden szuper – gyorsan belapátoltam csak, hogy ne kelljen tovább beszélgetnem vele.
- Délután bejöhetnél az üzletbe, mert nem ártana egy kis segítség. A nyári fesztivál miatt rengeteg rendelésünk befutott, és rettentően el vagyunk havazva – na, tessék!
- Nem érek rá – lehajtottam a kávém. – próbálkozz  Lucasnál.
- De kicsim… - már réges-régen hozzá szoktam, hogyan koptassam le, és mivel ő sem törődött velem, így viszonoztam a „kedvességét”.
- Szia, anya! – vettem a táskám és elhúztam.
Hatalmas görccsel a gyomromban és a hányinger határán léptem át a suli küszöbét. A tekintetemmel azonnal Stilest kerestem, de helyette Dannybe botlottam. Megragadta a karomat és a szitkozódásaim meg az ütlegeléseim ellenére a szekrényéhez húzott. Dühösnek látszott, amit betudtam a tegnap estének.
- Szólhattál volna hamarabb is – a bagós lehelete facsarta az orromat.
- Mégis miről? – vontam fel a szemöldökömet.
Váratlanul Bree Anne bukkant elő a diákok tömegéből. A zöld trikó szétfeszüléssel fenyegetett a hatalmas mellei miatt, a fekete cica nadrág kirajzolta a szálkás izomzatát. A barátnőm igazi harcos kis cica, amiben a termete cseppet sem korlátozza. A keze ökölbe szorult és totál felpaprikázva indult meg felénk. Durva veszekedést vagy bunyót szagoltam a levegőben. A mai nap is „fantasztikusan” indul pedig igazából még csak el sem kezdődött.
- Daniel tudtam, hogy hülye vagy, de azt nem, hogy ennyire – védekezőleg elém lépett.  
- Bree édesem – gúnyosan szólt hozzá. Valójában sosem kedvelték egymást, de miattam megosztoztak egy légtéren. – a barátnőd egy kurva, tudtál róla? – a néző közönség szépen gyülekezett körülöttünk, és fél körré nőtte ki magát. – Az a lúzer felcsinálta még mi együtt voltunk – a méreg szabályosan csöpögött a hangjából. El akarta érni, hogy a lehető legnagyobb fájdalmat okozza nekem fel sem becsülve a szavai súlyát.
- Bree… - próbáltam menteni a menthetőt.
- Kamuzik, ugye? – remegő ajkakkal nézett rám, és úgy éreztem most őt is elveszítettem.
- Nem – suttogtam. Egy pillanatra megfordult a fejemben, hogy mi lenne, ha letagadnám, de a hazugságoknak vége, örökre vége.
- Büdös kurva! – észre se vettem Danny mikor mozdult be. Az ökle eltalálta az arcomat, és én a szekrényeknek estem tőle. Honnan a fenéből tudják a férfiak, hogy hol kell megütni egy nőt úgy, hogy az csillagokat lásson? A tekintetem elhomályosult pár másodpercre, de még kibírtam venni a közeledő Stiles alakját. Rögtön felmérte a helyzetet, és nem kérdezett semmit egyszerűen csak ütött. A legjobb barátomat még soha ezelőtt nem láttam ilyen szinten megvadulni, és bevallom őszintén megrémültem tőle.

Fogalmam sincs mennyi idő telhetett el, mire az igazgatóhoz eljutott a hír. Mr. Breeks a tornatanár szedte szét a számtalan sebből vérző srácokat. Felcipeltek minket a dirihez, és számomra végtelennek tűnő percekig kellett kint várakoznunk. Zsebkendőt szorítva a számra ültem a kemény széken, a balomon a csúnyán megtépázott Stiles fogta a kezemet, a jobbomon pedig a zilált Danny káromkodott magából kikelve. Valamivel később ordítozva egymás szavába vágva adtuk elő a helyzetet Mr. Hawksnak, aki szép türelmesen a teáját iszogatva hallgatott minket.
-Legszívesebben mindhármukat azonnali hatállyal kicsapnám – a monológokat követően villámokat szóró tekintettel vizslatta az arcunkat. – de mivel már csak alig pár nap van a diploma osztójukig, így nem sokat tehetek az ügy érdekében. Mindenesetre felfüggesztem magukat, és örüljenek neki, hogy ennyivel megúszták – bekapcsolta a számítógépét. – Természetesen a szüleiket tájékozatni fogom a történtekről, és… - hatalmas levegőt vett, majd kifújta. – most távozhatnak.
Némán álltunk fel, és hagytuk el a mészárszéket. Danny továbbra is gyilkos pillantásokat vetett Stilesra, aki azóta se szólt hozzám. 
- Súlyosan meg fogsz még fizetni, ezért lúzer! – fenyegette meg alig pár lépésre tőle.
- Ha azt hiszed most beszartam tőled, hát tévedsz Bright! – birtoklóan átkarolta a derekamat. Azt hiszem, a kinek van nagyobb szerszám a lába között háborúba csöppentem.
- Dögölj meg, lúzer! – a falba öklözött.
- Hasonló jót kívánok neked is seggfej! – a másik irányba húzott, hogy megakadályozza az esetleges újabb konfrontációkat. Stiles pedig rögtön elengedett, mintha csak tévedésből került volna rám a keze. Mire véljem az előbbit?
Iszonyúan idegesített, hogy nem beszéltünk egymással, de most türelmesen kellett várnom rá. Mindketten beszálltunk a saját kocsinkba, és egyetlen szó nélkül elhajtottunk. Remélem egy napon, majd megbocsájt nekem, és minden újra a régi lesz közöttünk.

 Jó ideig nem mentem haza, mert a lehető legtovább akartam húzni a kirobbanni készülő háborút. Kikapcsoltam a telefonom, és beültem a kedvenc helyemre a városban, Franky fagylaltozójába. Bugyuta rajzfilmeket néztem a falra felszerelt tévén, és igyekeztem elterelni a kavargó gondolataimat mindenféle baromsággal.
Este hét is elmúlt, mire benyitottam a házunk ajtaján. Előre felvéreztem magam a legrosszabbra, ami csak rám várhat, mert a mai családi drámánk nem fog happy enddel végződni ebben biztos vagyok. Talán most léptem át az otthonom küszöbét utoljára… talán a döntéseimnek még súlyosabb következményei lesznek.
- Charlotte Caroline Heart – az anyám indított, és ha a teljes nevemen szólít, akkor óriási bajba kerültem. – mégis hol a fenében csavarogtál egész nap? – a tökéletes frizurája most összekócolódott kicsit, és a ruhája is meggyűrődött a széleken. Csak nem aggódott miattam? Feltétlen fel kell írnom valahova!
- Mióta is érdekel ez téged? – lehuppantam a székre, ledobtam a cipőmet, és kinyújtóztattam a megfáradt lábaimat. Azt a látszatot akartam kelteni, hogy valójában nem izgat különösebben a dolog, de legbelül rettegtem a félelemtől.
- Szégyent hoztál ránk! – csatlakozott be az apám is figyelmen kívül hagyva az előbbi kis közbevetésemet. Hosszú idő után alaposabban szemügyre vettem. Közel a negyvenhez már erősen őszült a szőkés barna haja, és halvány ráncok tarkították az arcát. A nikotintól egészen elsárgultak az ujjai, és a pocakja is megnövekedett a bőséges koszttól. Fogorvosként dolgozott, és emiatt köztiszteletnek örvendett a városban. Anyával nem sokban különböznek, ha a semmibe vételről, és nem törődömségről van szó. – Mégis mi fordult meg a fejedben, mikor nem vetetted el a babát? Miből fogod eltartani?  Mégis ki az apja egyáltalán? – csak úgy záporoztak rám a kérdések, én meg csak tűrtem a lehető legnagyobb lélekjelenlétemmel, ami nálam nem egyszerű. - Egy gyerek hatalmas felelősség, ha nem tudnád, és te még közel sem készültél fel rá. Anyáddal meg se bírunk szólalni a megdöbbenéstől, és arról nem is beszélve, hogy mit gondolnak, majd rólunk az emberek – a büntetést meg sem említették.  
- A lényeg, hogy még véletlenül se vegyenek minket a szájukra, igaz? – kezdett felbosszantani.
- Iszonyú önző vagy Cherry! – megint elengedték a fülük mellett a megjegyzésemet. – Apád arra próbál rávilágítani, hogy mennyire bután viselkedtél, mikor azt hitted egyedül meg tudsz birkózni a helyzettel – anya ismét a póker arcát vette fel. 
- Természetesen nem tarthatod meg – leesett az állam. – Keresünk neki, olyan nevelőszülőket, akik képesek lesznek gondoskodni róla, te pedig szépen egyetemre mehetsz, és lediplomázhatsz, ahogyan azt elterveztük. Első sorban a jövődet, és a tanulást kell előbbre helyeznünk, mert a bátyáddal ellentétben belőled lesz valaki még, ha minden energiánkat bele is kell fektetnünk.
- Csesszétek meg mind a ketten! – dühösen a székemet hátra csapva felpattantam. – Nem fogom engedni, hogy elvegyétek tőlem a kislányomat.
- Mi csak a legjobbat akarjuk neked, drágám – anya a mézes-mázos hangján beszélt hozzám, amitől szintén a gutaütés kerülgetett. – és különben is, amíg kiskorú vagy nincs bele szólásod a dolgokba.
- Holnap után töltöm be a tizennyolcat, szóval semmi közötök hozzá, mit csinálok, és hogyan irányítom az életemet, ami nem mellesleg eddig sem érdekelt benneteket – a kezdődő roham lassan kúszott felfelé a torkomból.
- Mi szeretünk téged, Cherry – anya is felkelt és ölelésre tartotta a karját, ami ösztönös hátrálásra késztetett.
- Ugyan már anya, ezt a színjátékot hagyd meg a barátnőidnek és a vásárlóidnak – kis híján hisztérikus nevetés tört rám a kivitelezett előadástól, de fékeztem magamat.
- Előre szólok Charlotte, ha másképp döntesz, nem látunk szívesen a házunkban – nézett rám apa szigorúan. Anya feladta, és bénán ejtette le a kezét, mert érezte, hogy ezt a csatát már régen elvesztette.
- Hát, akkor viszlát,örültem nektek! – visszabújtam a cipőmbe és felvettem a táskámat a vállamra.
- Charlotte gondolkozz reálisan, mihez kezdesz, majd nélkülünk? –apa anya mellé lépett és átkarolta a derekát. Évek óta nem mutattak semmi jelét annak még, hogy szeretnék egymást, és most sem hatottak meg a kis jelenetükkel.
- Boldogulni fogok, ne aggódjatok miattam!  - meg sem vártam a további esetleges kétségbeesett próbálkozásaikat, helyette válaszul hangosan becsaptam az ajtónkat.
Bepattantam a kocsimba, és hosszas céltalan könnyekkel teli furikázás után vettem rá magam, hogy írjak az egyetlen embernek, akire számíthattam. „ Biztosan nem vagy rám kíváncsi, de szükségem van rád.” Remegő kezekkel küldtem el az SMS-t. A Ventolinomat szorongatva, kalapáló szívvel vártam a választ, ami csak jó negyed óra múlva érkezett meg. „A házunk előtt találkoznunk.”
Egyetlen szó nélkül zokogva borultam Stiles nyakába. Képtelen voltam megszólalni és csak szorítottam a karját a mellkasába temetve az arcomat. A tüdőm iszonyúan fájt, de nem bírtam lecsillapítani a könnyeim végtelen áradatát. Hatalmasat csalódtam a szüleimben, és tudom, hogy mindannyian átéltünk már hasonló helyzetet, de bennem most egy világ tört össze.
- Meg kell nyugodnod – törte meg a némaságát. – akármi is történt megoldjuk.
-  Nem… - csúnyán ziháltam. – nem… - már nem maradt elég levegőm a beszédhez.
- Üljünk le! – óvatosan lefejtette a karjaimat, pedig görcsösen kapaszkodtam belé. – nem megyek el, ne aggódj! – egészen közel húzott magához és a kapucnis pulcsiját a vállamra terítette. – Tudom, hogy nehéz, de muszáj lesz, ellazulnod különben be kell, hogy vigyelek a kórházba, és azt nagyon nem szeretném – durva köhögő roham rázta meg a testemet. – Oh, istenem! – egészen elsápadt. – Cherry hol az inhalálód? – elővettem a zsebemből. – Rendben próbálj meg mély levegőt venni, és kétszer befújni az talán segít – annyira remegett a kezem, hogy elejtettem. – Oké, ennyi volt! – az erőmből már nem futotta a tiltakozásra, és hagytam, hogy felemeljen. Lehunytam a szememet, és reménykedtem, hogy soha nem kell többet felébrednem. 

Megjegyzés:
A törvény szerint a hivatalos örökbefogadásnál 17 évesen saját magad dönthetsz arról megtartod-e a babát. A történetben helytelenül szerepel ez az adat, de nem javítom, mert így tetszett, mintha a szülei ezzel sakkban tartották volna. Szóval elnézést attól, akinek szúrja a szemét. ;) 

7 megjegyzés:

  1. Szia! ez a rész is nagyon tetszett, de észrevettem néhány hibát! :) remélem nem baj. Az nem diplomaosztó, hanem érettségi bizonyítványosztás, vagy ballagás (ugye ha érettségi már nem járnának suliba, mert előtte egy hónappal kb. ballagtak) az este 19 óra sehogy nem helyes. Amerikában 12 órás a felosztás, nem mennek tovább így este hét, vagy pm. 7. De ha nem akarod nagyon reálisra lehet 19 óra, de nem este 19 mert abból csak egy van, és furán is hangzik. A gyermekanyának igenis van beleszólása 18 éves kora alatt is, örökbefogadásnál 16 év felett neki kell aláírnia a szerződést. Ha nem képes eltartani az állam elveheti, de a szülei nem.

    Ezeken felül tényleg nagyon tetszett, tetszik a rideg családi háttér, nem olyan idilli mint általában és reális a hangulat is. Nagyon könnyű együtt érezni Cherryvel. (nekem még az volt a fura hogy az igazgató őt miért függeszti fel az úgy kivizsgálása nélkül, ha egyszer őt csak megütötték, ő maga nem csinált semmit? ) Remélem segítettem :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Először is kösz, hogy elolvastad. :)
    Na szóval az amerikai filmekben az érettségi helyett a diplomaszót használják, ami kicsit nekem is fura, de nem tudom valahogy így illett ide sztem. legalábbis.
    Az este 19 meg azt hiszem ilyen rossz szokás, és igen tudom, hogy ott 12 órás napszakok vannak (am ill.pm), de majd javítom.
    Sajnos nem néztem utána a dolgoknak az örökbefogadásnál, hogy-hogy megy pontosan. Azt tudom, a saját bele egyezésed kell hozzá, de igen ott elírtam, és valahogy így bele is illett a szövegbe, szóval talán nem is javítom ki, ha nem zavar nagyon.
    Az igazgató pedig azért függesztette fel, mert ő is ott volt a balhéban. Sajnos az élet sokszor igazságtalan...
    Kösz még egyszer :D
    Puszi,
    Evangeline

    VálaszTörlés
  3. Naa de hamar a kövi részt!!! *-* nekem tetszik nem is kicsit, meg amúgy is jó az alapsztori, és én észre se vettem ezeket a hibákat mert beleéltem magam... :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen. :) Elárulom neked nekem sem tűnt fel :D
    Hamar folytatás várható ;)
    Puszil,
    Evangeline

    VálaszTörlés
  5. Helló, most találtam rá a blogra. És nekem tetszik.
    Annyi, hogy szerintem egy design átalakítás nem ártana, ha szabad így fogalmaznom mert akár mennyire is jó egy blog rossz a kinézete rögtön nem olvassák el. Hamar következőt. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia. A design én csináltam, és nem profi munka ez tény, de nekem is ez az elsődleges, hanem ami a sorok mögött van. Nem tartom túl valószínűnek, hogy átadom másnak a kinézet miatt ;)
    Köszönöm, hogy benéztél és ne aggódj nem haragszom, csak engem nem izgat annyira a dolog...
    Puszil,
    Evangeline

    VálaszTörlés
  7. Tortenet fantasztikus es en a hibakat nem vettem eszre,mert annyira beleeltem magam. Olyan mintha ott lennek es egy ugymondd kulso szemmel latnam a tortenet dologait. Fantasztikus��

    VálaszTörlés